Szanowni Państwo,
Informujemy, że dotychczasowy serwis pod nazwą Bilkom został zastąpiony nową wersją.
Reklamacje i wnioski dotyczące zakupionych przez Państwo biletów za pośrednictwem starej wersji serwisu Bilkom mogą Państwo składać do przewoźnika, z którym została zawarta umowa przewozu na zasadach określonych w Regulaminie Bilkom-IC.
Reklamacje i wnioski dotyczące świadczenia usług drogą elektroniczną przez PKP Informatyka Sp. z o.o. związanych z działaniem starej wersji serwisu Bilkom, będą rozpatrywane przez PKP Informatyka Sp. z o.o. w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji przez PKP Informatyka Sp. z o.o. Reklamację lub wniosek należy zgłosić za pośrednictwem poczty elektronicznej poprzez wysłanie wiadomości na adres: bilkom1@bilkom.pl
Zgłoszenie powinno zawierać następujące dane:
- - imię i nazwisko,
- - numer Klienta,
- - numer telefonu,
- - adres mailowy,
- - numer biletu.
Państwa dane osobowe pozyskane w związku z korzystaniem ze starej wersji serwisu Bilkom będą usunięte :
- - po upływie 15 miesięcy od daty zakończenia ostatniego przejazdu na podstawie zakupionego biletu, niemniej jeśli dane zostały pozyskane na potrzeby wystawienia faktury
- - po upływie 6 lat od końca roku obrachunkowego, którego dotyczy faktura.
W każdej chwili mają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego i prawo do przenoszenia danych. W tym celu powinni Państwo zgłosić stosowne żądanie za pośrednictwem poczty elektronicznej poprzez wysłanie wiadomości na adres: bilkom1@bilkom.pl
Zapraszamy do skorzystania z nowej wersji serwisu BILKOM dostępnej pod adresem www.bilkom.pl.